רשעות: אלמונים חיללו את קבר אביו של היועץ המשפטי

    איתי גדסי No Comments on רשעות: אלמונים חיללו את קבר אביו של היועץ המשפטי

    לפני כעשרה ימים דיווח היועץ המשפטי לממשלה, על חילול קברו של אביו, מיכאל מנדלבליט ז"ל. המצבה נותרה שלמה אך סימני השחתה ניכרו בה. שרת המשפטים גינתה את הפשע: "ללא ספק נחצה כאן קו אדום ואני מצפה שמשטרת ישראל תביא להעמדתם לדין של האחראים בהקדם"

    היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט צילום: פלאש 90
    17:59
    10.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קורע לב: ארבעה לוחמים נפלו בצפון הרצועה, אחרים נפצעו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מהפגנות נגד עד חילול קבר. ההתקפות כנגד היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט חצו קו אדום וחמור מאוד, לפני כעשרה ימים דיווח היועץ למשטרה על חבלה מכוונת שנתגלתה במצבה של אביו. אומנם המצבה נותרה שלמה, אך נתגלו עליה סימני השחתה שנוצרו ככל הנראה תוך שימוש בכלי כלשהו במטרה לגרום נזק לכיתוב שעל המצבה. ליועץ המשפטי לממשלה לא ידוע מה הרקע לארוע. נמסר.

    שרת המשפטים איילת שקד גנתה בתוקף את השחתת מצבת קבר אביו של היועמ"ש: "מדובר במעשה מבחיל הסותר ערכי מוסר בסיסיים. צר לי שיש מי שאינו בוחל בצעדים נבזיים מעין אלו. ללא ספק נחצה כאן קו אדום ואני מצפה שמשטרת ישראל תביא להעמדתם לדין של האחראים בהקדם".

    השר לבטחון הפנים גלעד ארדן הגיב על האירוע: "השחתת קברו של מיקי מנדלבליט ז"ל היא מעשה בזוי ומזעזע של אנשים שפלים. הנחיתי את משטרת ישראל לעשות הכל בכדי להגיע לפושעים שביצעו את המעשה ולהביא אותם לדין. אני מצפה מהמנהיגות הפוליטית להתאחד בגינוי למעשה זה שמהווה חציית קו אדום ולא לנסות ולנצל אותו לצרכים פוליטיים".



    0 תגובות